Fantastiska Tomas

En blogg om mig och min dotter Sophie!

Min stora lilla flicka

Publicerad 2013-05-28 22:16:54 i

Ibland slår det mig hur otroligt stor Sophie har blivit. Det känns verkligen som att man märker skillnad i hennes utveckling bara över den veckan som hon är hemma hos mamma Bianca och inte hos mig; hon lär sig nya ord, blir bättre på saker, utvecklar alla möjliga färdigheter och tankegångar. Det är riktigt coolt.

Bara för någon/några månader sen så var hon väldigt barnslig. Men nu känns hon verkligen som den stora tjejen hon är.

Tänk er att hon ska börja skolan om bara tre år. Det är helt sjukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Vilka är Tomas och Sophie?

Jag heter Tomas, och jag är en 19 åring med en 2,5 år gammal dotter som heter Sophie. Denna blogg är till för att skriva om vår vardag som bland annat innehåller kläder, skola, vällingskakande, lattepappande och familj/vänner/flickvän.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela