Fantastiska Tomas

En blogg om mig och min dotter Sophie!

Studenten

Publicerad 2013-06-12 15:17:40 i Allmänt,

Den senaste dagen har handlat om studenten. Amandas student, för att vara precis. Min fina flickvän.

Igår köpte jag gossedjur, glasögon, flaggor, ballonger, blommor och allt sånt där kul man gör studenthalsbandsgrejer av. Sen satt jag hela kvällen och pusslade ihop det.

Idag var det utspring. Egentligen skulle Sophie vara på dagis, men de ringde och sa att hon var jätteledsen och saknade pappa; hon ville inte äta eller sova. Så jag var tvungen att åka och hämta henne, vilket jag inte hade planerat för, så allt blev jättestressigt.

Jag fotade med systemkameran, så jag har inga bilder klara för tillfället.

Nu gräver Sophie i sandlådan och jag ser plågad ut i solen.

Kommentarer

Postat av: Elin =) 21 år och mamma till två små busungar <3

Publicerad 2013-06-12 20:11:08

Oh, vad roligt :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Vilka är Tomas och Sophie?

Jag heter Tomas, och jag är en 19 åring med en 2,5 år gammal dotter som heter Sophie. Denna blogg är till för att skriva om vår vardag som bland annat innehåller kläder, skola, vällingskakande, lattepappande och familj/vänner/flickvän.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela