Fantastiska Tomas

En blogg om mig och min dotter Sophie!

Strejk

Publicerad 2013-06-19 21:24:14 i Allmänt,

Medan jag letar efter jobb så håller större delen av Stockholms kollektivtrafik på att strejka från sina jobb.

Jag förstår att de säkert har något vettigt att strejka över, men kan ändå inte undgå att känna att det är irriterande och jobbigt att många bussar och tåg är eller kommer vara inställda.

Imorgon kommer vi i alla fall vara fast på vår kära ö, i och med inställt buss och tågtrafik, så vi tänker ta till lite ler traditionella färdmedel så som cyklar. Bad, solning, CV-utlämning och allmänt mys väntar.

Jag saknar förresten min lilla flicka. Så här såg hon ut när hon somnade på bussen i Skövde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Vilka är Tomas och Sophie?

Jag heter Tomas, och jag är en 19 åring med en 2,5 år gammal dotter som heter Sophie. Denna blogg är till för att skriva om vår vardag som bland annat innehåller kläder, skola, vällingskakande, lattepappande och familj/vänner/flickvän.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela