Fantastiska Tomas

En blogg om mig och min dotter Sophie!

Hej hej, alla som läser

Publicerad 2013-04-16 17:15:00 i Allmänt,

 "Lycka till med din nya blogg!" löd den första kommentaren jag fick. Den var från Blogg.se. Tack, säger jag, den kommentaren värmde!

Jag heter Tomas, precis som bloggnamnet antyder. Jag är lite för lat för att skriva en lång och fyndig introduktion, så jag nöjer mig med lite snabb info.

Jag är 19 år. Jag har en dotter som är två och ett halvt år. Jag har en finfin flickvän som heter Amanda. Jag tycker om kläder och då främst klassiskt, gubbigt herrmode. Jag spelar gitarr och sjunger. Mitt favoritband är Mumford & sons och deras konsert förra veckan var den bästa jag någonsin varit på.

Nu har jag skrivit tillräckligt mycket information för att ni ska kunna bestämma er för om jag är en sympatisk och fantastisk person.

 

Tomas OUT!

Kommentarer

Postat av: Blogg.se

Publicerad 2013-04-16 17:15:17

Lycka till med din nya blogg!

Postat av: Felicia

Publicerad 2013-06-14 09:18:11

Hej!

Hittade din blogg via Odds kommentarsfält och läste genast allt du skrivit!

Kan inte du berätta om "hur" Sophie finns till, hur din nya tjej tänker kring att du har barn, hur den delade vårdnaden funkar, varför du och mamman inte är tillsammans längre (om ni nu var det), hur kände du inför att få barn etc!

Intressant & välskriven blogg som jag tänker fortsätta läsa! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Vilka är Tomas och Sophie?

Jag heter Tomas, och jag är en 19 åring med en 2,5 år gammal dotter som heter Sophie. Denna blogg är till för att skriva om vår vardag som bland annat innehåller kläder, skola, vällingskakande, lattepappande och familj/vänner/flickvän.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela