Fantastiska Tomas

En blogg om mig och min dotter Sophie!

Lördag natt

Publicerad 2013-04-27 23:44:44 i

Dags att blogga lite, kanske. Ja. Det låter som ett bra plan.

Amanda ska snart iväg till sitt jobb. Hon kränger burgare på Max. Jag får schysst rabatt så jag tycker att det är riktigt värt, men Amanda håller inte riktigt med mig tror jag.

Imorgon är det studentskiva med tema: Superheroes Vs Badguys. Vad jag ska klä ut mig till förblir ett mysterium. (Fast den enda son läser bloggen vet redan vad jag ska vara, så mystiken försvinner ju dirr)

Jag bjuder på en bild med två surikater som värmer sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Vilka är Tomas och Sophie?

Jag heter Tomas, och jag är en 19 åring med en 2,5 år gammal dotter som heter Sophie. Denna blogg är till för att skriva om vår vardag som bland annat innehåller kläder, skola, vällingskakande, lattepappande och familj/vänner/flickvän.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela