Fantastiska Tomas

En blogg om mig och min dotter Sophie!

Whatup. Jag är ledig!

Publicerad 2013-05-15 10:57:18 i

Ingen skola. Jag satt utanför klassrummet i lugn och ro, men tänkte sedan efter en kvart att det var ovanligt lugnt och stilla i den annars så stökiga skolan, så jag pallrade mig ner till min BFF skolsköterskan och kollade om det var någon form av specialschemadag. Det var det. Nationellt prov för de som läser språk, inget för mig. Så nu ska jag iväg till Amanda för att hämta upp lite saker och umgås, och sen ska jag till Prima på Danderyd för lite psyktalk.

En hund stannade och kissade i gången mellan tunnelbanan och pendeln. Ägaren gjorde ingenting. Lite äckligt, kan man tycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Vilka är Tomas och Sophie?

Jag heter Tomas, och jag är en 19 åring med en 2,5 år gammal dotter som heter Sophie. Denna blogg är till för att skriva om vår vardag som bland annat innehåller kläder, skola, vällingskakande, lattepappande och familj/vänner/flickvän.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela