Fantastiska Tomas

En blogg om mig och min dotter Sophie!

Pannbiffar med grönt

Publicerad 2013-05-28 17:59:05 i

För några veckor sen serverade dom nudelwok med grönt i skolan. Man fick inte veta vad det gröna var, utan bara att det var grönt.

Jag känner mig inspirerad.

Ikväll har jag gjort pannbiffar med grönt; den här gången specificerat grönt, det vill säga lite dill, timjan, och två andra kryddor som jag inte vet så mycket om. Förutom att de är gröna, och då per definition hamnar i biffsmeten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Vilka är Tomas och Sophie?

Jag heter Tomas, och jag är en 19 åring med en 2,5 år gammal dotter som heter Sophie. Denna blogg är till för att skriva om vår vardag som bland annat innehåller kläder, skola, vällingskakande, lattepappande och familj/vänner/flickvän.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela