Fantastiska Tomas

En blogg om mig och min dotter Sophie!

Webutveckling

Publicerad 2013-06-09 16:34:41 i Allmänt,

Det här med design är väldigt kul. Jag har gått kursen webbutveckling 1 nu under tvåan och jag skulle verkligen kunna tänka mig att arbeta med det, eller något liknande som typ webdesign eller systemutveckling. Jag tycker att det är rätt coolt att man kan bygga en helt funerande hemsida bara genom att knappa in en viss kod på datorn. Det kan verka helt obegripligt för folk som inte kan det, men det är faktiskt väldigt lätt!
 
Håller just nu på att försöka ordna upp någon form av design till bloggen. Har tyvärr ingen bra header än, men jag tycker faktiskt att mattan har sin lilla charm!
 
 
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Vilka är Tomas och Sophie?

Jag heter Tomas, och jag är en 19 åring med en 2,5 år gammal dotter som heter Sophie. Denna blogg är till för att skriva om vår vardag som bland annat innehåller kläder, skola, vällingskakande, lattepappande och familj/vänner/flickvän.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela