Fantastiska Tomas

En blogg om mig och min dotter Sophie!

Trött dag

Publicerad 2013-06-12 23:22:11 i Allmänt,

Jag väckte sophie klockan halv sju idag, så att vi skulle hinna iväg till dagis, och senare under dagen så ringde de och sa att hon var jätteledsen och saknade mig så mycket att hon inte ville äta eller sova.

Hon verkar vara inne i en sån period just nu. Hon är så himla pappig, och det känns på ett sätt väldigt bra, det måste ju betyda att jag gjort något rätt och att hon älskar mig väldigt mycket, men att konsant behöva titta på och stå bredvid allt hon gör är inte världens roligaste!!

Vi var som sagt på Amandas utspring idag, och sen åkte vi hem till henne för att gå på hennes mottagning. Vi kom hem ungefär vid 21.30 och Sophie somnade typ 22.00, så hon hade varit vaken i 15 och en halv timme. Stackars liten måste ha varit jättetrött...

Eftersom jag inte kan föra över mina systembilder till datorn så får jag bjuda på en lite throwback-bild från den öppna förskola jag gick på när jag var pappaledig. Den hålls av stadsmissionen och är bara för unga föräldrar. Världens bästa grej, och världens bästa personal!

 
Jag var smal och Sophie var tjock. Nu är det minsann tvärtom!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Vilka är Tomas och Sophie?

Jag heter Tomas, och jag är en 19 åring med en 2,5 år gammal dotter som heter Sophie. Denna blogg är till för att skriva om vår vardag som bland annat innehåller kläder, skola, vällingskakande, lattepappande och familj/vänner/flickvän.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela