Fantastiska Tomas

En blogg om mig och min dotter Sophie!

Soffhäng

Publicerad 2013-06-14 12:08:45 i Allmänt,

Herregud, alltså. Igår kväll fick jag världens feber. Jag låg i soffan och kunde knappt röra mig, så jag och Amanda satt och kollade på The Carrie Diaries. Faktiskt en ganska bra serie, men det märks inte alls att det är menat som ett prequel till Sex and the city.
 
Eftersom jag kände mig väldigt risig imorse också så ringde jag och kollade med dagis om det det gick att Sophie kunde vara där idag, trots att hon egentligen var ledig. Som tur var gick det, så nu ligger jag återigen i soffan och hoppas att jag blir frisk!
 
Jag har förresten fått några frågor, och dessa tänkte jag svara på lite senare idag. Tills dess får ni ha det så bra, och jag hoppas att ni håller tummarna så att jag blir frisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Vilka är Tomas och Sophie?

Jag heter Tomas, och jag är en 19 åring med en 2,5 år gammal dotter som heter Sophie. Denna blogg är till för att skriva om vår vardag som bland annat innehåller kläder, skola, vällingskakande, lattepappande och familj/vänner/flickvän.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela