Fantastiska Tomas

En blogg om mig och min dotter Sophie!

Ondsinta barn

Publicerad 2013-06-28 18:36:48 i Allmänt,

Hur kommer det sig att barn alltid sommar när man har knappt 15 minuter kvar på en fem timmar lång bilfärd? Mamma berättade också hur min syster Karin hade somnat precis innan landning när de hade flugit 9 timmar till USA, så det verkar vara någon form av default-grej hos alla barn. Kanske bara för att jävlas? Ondsint, tycker jag!

Som karma får barnen säkert väldigt ont i nacken av att luta sig fram så som de gör när de somnat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Vilka är Tomas och Sophie?

Jag heter Tomas, och jag är en 19 åring med en 2,5 år gammal dotter som heter Sophie. Denna blogg är till för att skriva om vår vardag som bland annat innehåller kläder, skola, vällingskakande, lattepappande och familj/vänner/flickvän.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela