Fantastiska Tomas

En blogg om mig och min dotter Sophie!

Irriterad

Publicerad 2013-06-13 10:14:36 i Allmänt,

Idag är ingen bra dag. Alls.
 
Sophie måste ha blivit sjuk någon gång igårkväll, för hon hostade och snörvlade till kanske klockan tre och sen gick vi upp igen vid halv åtta. Sophie verkar ha klarat sig fin fint, hon är jättepigg och energisk, men jag har tyvärr dragit på mig hennes sjukdom istället. Jag är så himla trött och sen så är jag nu förkyld och har djävulskt ont i halsen.
 
Så idag är jag väldigt irriterad på allt och alla, och då underlättar det inte att Sophie tjatar och tjatar om att hon vill gå ut och gunga, trots att jag kanske inte är särskilt sugen på det. Jag skulle helst bara sova och ligga under ett varmt duntäcke. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Vilka är Tomas och Sophie?

Jag heter Tomas, och jag är en 19 åring med en 2,5 år gammal dotter som heter Sophie. Denna blogg är till för att skriva om vår vardag som bland annat innehåller kläder, skola, vällingskakande, lattepappande och familj/vänner/flickvän.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela