Fantastiska Tomas

En blogg om mig och min dotter Sophie!

Insomnia

Publicerad 2013-06-28 08:04:02 i Allmänt,

Om han har det bra?
Vad han har det bra!
Sophie har vaknat och gnällt en gång, "sov lite till" sa jag då och visst gjorde hon det. Man kan säga att jag tar hans roll och han njuter till fullo trots ovissheten om mina insatser.

Jag har fått fyra timmar inatt och förstår inte hur Tomas orkar varje, nej, sömnlöshet är det värsta. Det tror jag. Bortsett från svält och orent vatten som skadar och dödar människor i andra delar av världen och delvis vår. Här i Sverige har vi en ny trend där man vill åt just det, svält och skada, och där man missbrukar vår tillgång till näringsrik och varierad kost med all möjlighet att bantas på. 5-2 heter den, googla för vidare dumheter.

Om bara 5 minuter har jag två-timmars-jubileum! Då blir jag galen. Då går jag upp. Då GER jag upp.
Men Tomas sover som sagt skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Vilka är Tomas och Sophie?

Jag heter Tomas, och jag är en 19 åring med en 2,5 år gammal dotter som heter Sophie. Denna blogg är till för att skriva om vår vardag som bland annat innehåller kläder, skola, vällingskakande, lattepappande och familj/vänner/flickvän.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela