Fantastiska Tomas

En blogg om mig och min dotter Sophie!

Idag har vi badat

Publicerad 2013-06-24 20:14:48 i Allmänt,

Idag har vi varit iväg och badat i Edsviken! Sophie var väldigt sugen i början men sen blev hon lite rädd för vattnet, och då fick jag inte gå längre ut än två meter.

Jag börjar förresten bli väldigt tjock. Inte på ett fånigt "jag vill att någon säger att jag är smal"-sätt, utan på riktigt. Jag tränar ju knappt längre, men jag äter lika mycket som jag gjorde när jag väl tränade...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Vilka är Tomas och Sophie?

Jag heter Tomas, och jag är en 19 åring med en 2,5 år gammal dotter som heter Sophie. Denna blogg är till för att skriva om vår vardag som bland annat innehåller kläder, skola, vällingskakande, lattepappande och familj/vänner/flickvän.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela