Fantastiska Tomas

En blogg om mig och min dotter Sophie!

För ett år sen

Publicerad 2013-06-29 14:21:31 i Allmänt,

Nu ska jag precis lämna Amanda vid Arlanda flygplats. Hon och hennes mamma ska åka till Grekland i en vecka, och jag blir ensam kvar i Sverige.

Tur att jag troligen ska åka till kära Victors skärgårdslandställe vid Dalarö. Där finns ingen el, så man får stänga av mobilen och grilla. Bara njuta av skärgården, där ingenting händer.

Vet ni förresten vad som hände idag för ett år sen? Då träffades jag och Amanda för första gången, vid stora ingången till Peace & Love. Vi var på exakta platsen igår, men festivalen har ju gått i konkurs...

Kommentarer

Postat av: A

Publicerad 2013-07-02 09:02:46

LACK OF CHEESYNESS! Puz

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Vilka är Tomas och Sophie?

Jag heter Tomas, och jag är en 19 åring med en 2,5 år gammal dotter som heter Sophie. Denna blogg är till för att skriva om vår vardag som bland annat innehåller kläder, skola, vällingskakande, lattepappande och familj/vänner/flickvän.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela