Fantastiska Tomas

En blogg om mig och min dotter Sophie!

Fantastiska sommar

Publicerad 2013-06-20 15:36:03 i Allmänt,

Sommaren är fantastisk. Man har inget man egentligen måste göra, man kan bara slöa hela dagarna om man vill!!

Det blev tyvärr inget bad när vi brygghängde hos Amanda. Det kom några fjortisar som också la sig på bryggan och då kände jag mig generad i mina kalsonger (hade inta badbyxor!!).

Men nu sitter vi på min hemmaplan. Vid min kära sjö. Nu ska jag banne mig bada, för det känns väldigt konstigt att fira midsommar utan att ha badat!

Vi väntar bara på lite mer sol...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Vilka är Tomas och Sophie?

Jag heter Tomas, och jag är en 19 åring med en 2,5 år gammal dotter som heter Sophie. Denna blogg är till för att skriva om vår vardag som bland annat innehåller kläder, skola, vällingskakande, lattepappande och familj/vänner/flickvän.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela