Fantastiska Tomas

En blogg om mig och min dotter Sophie!

Dalarna dag ett

Publicerad 2013-06-26 17:41:24 i Allmänt,

Igår när vi kom fram till gårn' så hade Sophie somnat i bilen, så jag bar upp henne till hennes säng och sen så gick vi på en promenad till en liten sjö i skogen där man kan bada. Tyvärr var vattnet ganska äckligt och det var väldigt kallt i luften, så jag skippade kvällsbadet...

Idag tog min mamma Sophie på morgonen och jag sov till klockan 2. Jag måste varit väldigt utmattad och trött, för när jag vaknade kände jag att jag skulle kunnat sova flera timmar till! Borde ta en dag då jag bara sover ut. Får göra det nästa vecka då Amanda åker till Grekland!

Idag har det regnat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Vilka är Tomas och Sophie?

Jag heter Tomas, och jag är en 19 åring med en 2,5 år gammal dotter som heter Sophie. Denna blogg är till för att skriva om vår vardag som bland annat innehåller kläder, skola, vällingskakande, lattepappande och familj/vänner/flickvän.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela