Fantastiska Tomas

En blogg om mig och min dotter Sophie!

Dagens utflykt

Publicerad 2013-06-16 17:59:50 i Allmänt,

Det blev ett lite senare inlägg idag, för vi har varit på en kul utflykt!!

Vi vaknade i morse och då föreslog farfar/pappa Anders att vi skulle åka i väg på en bilutflykt. Jag, Sophie och Amanda nappade på det och iväg for vi till Vaxholm för glass och häng.

Sophie var fascinerad av alla båtar och satt och pekade ut vilken färg och hur stora båtarna var. Som om vi inte ser det själva, liksom...

Jag tog en bra OOTD-bild och Amanda frågade "Ska du lägga upp bilden på Flashback så att någon med ett tufft namn får ge kritik?"

Tänk om jag ska det, va?

Sen tog vi vaxholmsbåten hem, men Sophie var inte ett fan av blåsten, så hon ville sitta under min jacka!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Vilka är Tomas och Sophie?

Jag heter Tomas, och jag är en 19 åring med en 2,5 år gammal dotter som heter Sophie. Denna blogg är till för att skriva om vår vardag som bland annat innehåller kläder, skola, vällingskakande, lattepappande och familj/vänner/flickvän.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela