Fantastiska Tomas

En blogg om mig och min dotter Sophie!

Ännu en barnvecka

Publicerad 2013-06-23 16:41:00 i Allmänt,

Nu har äntligen min älsklingsflicka (förutom Amanda, då) kommit hit. Det är så märkligt hur mycket hon kan växa på bara en vecka. Hon utvecklas både språkligt och på längd. (Fast Sophie är väldigt kort.. Jag träffade Victors systerdotter som precis ska fylla ett år. Hon var 80cm och det var Sophie ungefär när hon var två år...)

Hon har tydligen varit på Gröna Lund och pratar, visar och förklarar hur hon åkte tåg, nyckelpigan och alla möjliga sorters karuseller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Vilka är Tomas och Sophie?

Jag heter Tomas, och jag är en 19 åring med en 2,5 år gammal dotter som heter Sophie. Denna blogg är till för att skriva om vår vardag som bland annat innehåller kläder, skola, vällingskakande, lattepappande och familj/vänner/flickvän.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela