Fantastiska Tomas

En blogg om mig och min dotter Sophie!

10 SL = 15 vanliga?

Publicerad 2013-06-02 16:17:03 i

Tio minuter tills tunnelbanan går. Det är egentligen inte mycket alls, men känns som årtionden. De där SL-minutrarna är inte lika långa som vanliga dödliga minuter.

Men det innebär mer tid att läsa. Just nu läser jag tredje boken i Sagan om klanen Otori. Den handlar om Japan och det är kanske 5e gången jag läser dem. Jag blir så inspirerad och sugen på att flytta till feodala Japan. Jag funderar (faktiskt seriöst) att börja meditera. Har hört att det är bra mot stress och sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Vilka är Tomas och Sophie?

Jag heter Tomas, och jag är en 19 åring med en 2,5 år gammal dotter som heter Sophie. Denna blogg är till för att skriva om vår vardag som bland annat innehåller kläder, skola, vällingskakande, lattepappande och familj/vänner/flickvän.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela