Fantastiska Tomas

En blogg om mig och min dotter Sophie!

PR0KR45T1N3R4R3N

Publicerad 2013-04-17 23:09:39 i Allmänt,

Känslan när man gör färdigt saker som man skjutit upp länge är ju bara för härlig. Stressen försvinner, ångesten försvinner. Ett lugn infinner sig. Härliga tider, som Sven-Arne skulle sagt.

Jag är en riktig prokrastinerare, jag. Jag skjuter upp allt, och har väldigt svårt i att ta tag i saker överhuvudtaget. Inget blir gjort.

Men när man väl gör sakerna man skjutit upp så känns det bra mycket skönare än när man gör det i tid. Utan den stress- och ångestfyllda vardagen man genomlider när man skjuter upp allt, så njuter man inte riktigt av lugnet när man väl gör färdigt sakerna. Man kanske skulle skjuta upp lite mer saker. Fast bara kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Vilka är Tomas och Sophie?

Jag heter Tomas, och jag är en 19 åring med en 2,5 år gammal dotter som heter Sophie. Denna blogg är till för att skriva om vår vardag som bland annat innehåller kläder, skola, vällingskakande, lattepappande och familj/vänner/flickvän.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela