Fantastiska Tomas

En blogg om mig och min dotter Sophie!

Måndag

Publicerad 2013-04-29 15:08:23 i

Jag vill kunna prata. Jag önskar verkligen att jag var en person som delade med mig av mig själv och allt vad det innebär. Folk säger att det är svårt att veta något om mig, vem jag är, vad jag är och gillar och så. Just för att jag inte kan prata. Med någon.

Om det var något jag skulle vilja ändra på så skulle det definitivt vara det. Det är egentligen bara barnsligt och omoget att inte kunna det och jag undrar varför det är så. Vad gick snett? Beror det på något i min barndom? Jag har verkligen ingen aning. Jag är vilsen och vet ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Vilka är Tomas och Sophie?

Jag heter Tomas, och jag är en 19 åring med en 2,5 år gammal dotter som heter Sophie. Denna blogg är till för att skriva om vår vardag som bland annat innehåller kläder, skola, vällingskakande, lattepappande och familj/vänner/flickvän.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela