Fantastiska Tomas

En blogg om mig och min dotter Sophie!

Instagraminspiration till alla likasinnade bajsnödiga klädälskare!

Publicerad 2013-04-24 11:28:21 i

Jag gillar kläder, och då framförallt ungdomligt klassiskt á la preppy (hatar däremot ordet och termen) Sådant som Amanda tycker är bajsnödigt och stroppigt. Jag gillar OCBDs, brouges, manchesterbyxor, pressveck, fair isle-tröjor, natoband, instoppade skjortor, seglarskor.

Och jag gillar Kiel James Patrick. En härlig kis som lägger upp bilder på snygga kläder. Enligt mig, alltså.

Kommentarer

Postat av: BloggarN

Publicerad 2013-04-25 13:09:11

Pressveck sen när? Ditt modeintresse är det mest avtändande med dig. Men jag älskar dig ju! Så. Låt gå.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Vilka är Tomas och Sophie?

Jag heter Tomas, och jag är en 19 åring med en 2,5 år gammal dotter som heter Sophie. Denna blogg är till för att skriva om vår vardag som bland annat innehåller kläder, skola, vällingskakande, lattepappande och familj/vänner/flickvän.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela